Witamy w naszym sklepie.

Najczęściej zadawane pytania

Jakie metody dostawy są dostępne?

W chwili obecnej, umożliwiamy dwie formy dostawy – do paczkomatu oraz na wskazany adres. Obie metody realizujemy
przewoźnikiem InPost.

Czy wysyłamy za granicę?

Niestety, nie wysyłamy zamówień poza granice Polski.

Czy prowadzą Państwo sprzedaż tylko wysyłkową, czy też można osobiście dokonać zakupu?

Zakupiony towar można odebrać osobiście po wcześniejszym kontakcie telefonicznym.

Jak długo zajmie dostarczenie mojego zamówienia?

Dokładamy wszelkich starań, aby zaoferować naszym klientom jak najwyższy poziom obsługi. Standardowy czas
przygotowania towaru do wysyłki wynosi u nas do 24 h w dni robocze (zamówienia złożone w weekend wysyłane są najpóźniej we wtorek). W większości przypadków, przesyłki docierają na miejsce w ciągu 1-2 dni roboczych od daty podjęcia paczki.

Jakie metody płatności są akceptowane?

Obecnie korzystamy z usług Przelewy24 umożliwiając tym samym korzystanie z kart płatniczych, szybkich płatności bankowych
oraz płatności BLIK.

W jaki sposób zwrócić otrzymany towar?

Jeśli chcesz zwrócić towar zakupiony na stronie xprosklep.pl, oddaj go w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki do punktu odbioru 27-200 Starachowice, ul. Ostrowiecka 128 lub odeślij go na własny koszt na ten sam adres. Do zwrotu koniecznie należy dołączyć formularz odstąpienia od umowy. Pieniądze za zakupiony towar zwrócimy Ci przelewem na konto niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przez nas zwracanego towaru.

Czy mogę wprowadzić zmiany w zamówieniu?

Nie ma możliwości dokonywania zmian w już złożonym zamówieniu (np. podmiana lub dodanie produktu, naliczanie
rabatu czy zmiana adresu dostawy).

Czy mogę anulować już złożone zamówienie?

Jeśli z jakiegoś powodu rozmyśliłeś się już po dokonaniu zakupu, wyślij nam wiadomość na adres xpro.maciag@gmail.com
umieszczając w temacie „Rezygnacja z zamówienia”. Zweryfikujemy czy na danym etapie realizacji możliwe będzie jeszcze wstrzymanie wysyłki.

Jak należy zachować się, jeżeli otrzymamy uszkodzoną paczkę?

W sytuacji, gdy przesyłka nosi znamiona ingerencji innych osób (uszkodzona taśma lub opakowanie), powinno się odmówić odbioru. Należy wtedy poinformować nas o takim zdarzeniu, a następną przesyłkę wyślemy najszybciej jak to będzie możliwe. Należy również w obecności kuriera spisać protokół szkody. W przypadku, gdy taśma zabezpieczająca lub opakowanie nie będzie uszkodzone natomiast towar po rozpakowaniu będzie wadliwy, należy niezwłocznie poinformować nas o tym. Jeśli tylko towar będzie dostępny na magazynie, wymienimy na nową sztukę. W przypadku, gdy towaru nie będzie na magazynie, zwrócimy należność za transakcję. W obu przypadkach odbierzemy towar od klienta kurierem.

Czy podane na stronie ceny są aktualne i ostateczne?

Informacje na stronach Sklepu, zarówno dotyczące dostępności produktów jak i ich cen, są uaktualniane na bieżąco. Ze
względu na sprzedaż kilkoma kanałami jednocześnie, mogą pojawić się niewielkie rozbieżności w ilości dostępnego towaru na stronie.

Czy muszę się rejestrować, aby móc złożyć zamówienie?

Nie ma takiej potrzeby, zamówienie w sklepie internetowym Xpro można złożyć bez rejestracji. Jednakże dzięki
rejestracji łatwiej sprawdzisz status zamówienia. W przypadku późniejszej reklamacji lub zwrotu cały proces jest ułatwiony ze względu na zakładkę „Historia zamówień”, w której znajdują się wszystkie Twoje zamówienia.

Updating…
  • Brak produktów w koszyku.

Kontynuując korzystanie ze strony, zgadzasz się na użycie plików cookie. Więcej informacji.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close